Организација обављања градског и приградског линијског превоза путника на територији града Лознице је у надлежности града Лознице, што је прописано одредбама: Закона о превозу путника у друмском саобраћају, Закона о локалној самоуправи, Закона о комуналним делатностима и Одлуке о организацији и начину обављања градског и приградског линијског превоза путника на територији града Лознице.
Град Ниш је по указаној потреби за обезбеђивањем континуираног обављања послова из делатности зоохигијене у делу који се односи на спровођење мера за смањење популације глодара, инсеката и штетних микроорганизама мерама дезинфекције, дезинсекције и дератизације у складу са Законом о комуналним делатностима, али и Законом о заштити становништва од заразних болести и важећим подзаконским актима који регулишу ову област, исказала потребу за организовањем послова дезинфекције, дезинсекције и дератизације путем јавно-приватног партнерства.
За локалне самоуправе које немају довољно средстава и немају на располагању техничку експертизу за реализацију пројеката за унапређење енергетске ефикасности, ангажовање приватног партнера може да буде врло атрактивно решење. Имајући у виду чињеницу да Општина Сента не располаже довољним финансијским средствима, нити има на располагању техничку експертизу за реализацију пројекта замене јавног осветљења, ангажовање приватног партнера применом модела јавно-приватног партнерства за општину представља атрактивно решење.
Јавни аутобуски градски превоз путника покреће развој, повезује људе, локалне заједнице са светом, гради тржишта, олакшава трговину и значајна је функција у животу свих грађана, привреде и активности у једној локалној самоуправи. Одрживи превоз путника покретач је економског развоја једне земље јер омогућава већу мобилност становника, побољшава стандард живота јер повезује робу са тржиштима (рурална подручја и пијаце) и омогућава становништву задовољење основних животних потреба.
Предмет предложеног пројекта јесте финансирање, реконструкција, односно рехабилитација дела локалне путне инфраструктуре и других објеката нискоградње (аутобуских стајалишта, паркинг места) на територији општине Србобран на период од 10 година закључењем уговора о јавно-приватном партнерсту између Општине Србобран и приватног партнера.
Предмет концесионог акта јесте поверавање комуналне делатности јавног аутобуског градског и приградског превоза путника на територији општине Аранђеловац и уређивање постојећих аутобуских стајалишта. Систем превоза путника је једна од основних потреба становништва локалне самоуправе, а на територији ове општине превоз путника је застарео и неефикасан, возила су нередовна и често се дешава да аутобус касни, поготово на приградским линијама.
Предмет предложеног пројекта јесте поверавање комуналне делатности одржавања улица и путева на делу територије општине Књажевац на период од 10 година закључењем уговора о јавно-приватном партнерству између општине Књажевац и приватног партнера.
Основни задатак пројекта јавно-приватног партнерства је замена дела старих светиљки за ефикасне ЛЕД светиљке, обезбеђење дугогодишњег одржавања свих светиљки које су предмет овог пројекта и уштеде електричне енергије на територији општине Мали Иђош. Део система на који се односи овај пројекат јесу светиљке, инсталација која повезује светиљке са мрежом, лире, односно носачи светиљки, систем за аутоматско укључивање и искључивање система јавног осветљења.
Предмет пројекта обухвата обавезу Приватног партнера да пружа услугу јавног аутобуског градског превоза путника (домаћег линијског превоза), финансирање, набавку нових возила, унапређење услуге превоза кроз имплементацију система за бројање путника, видео надзора, бежичног интернета и информисања путника, док је Јавни партнер у обавези да редовно извршава плаћање уговорене накнаде Приватном партнеру за вршење услуге јавног аутобуског градског превоза путника (домаћег линијског превоза).