Ovaj projekat se zasniva na ideji obezbeđivanja dostupnosti dela kvalitetne saobraćajne i druge prateće infrastrukture u urbanim zonama grada i naseljenim mestima grada Kruševca, kapitalnim ulaganjem od strane privatnog partnera, koji će obezbediti izradu projektne dokumentacije, dugogodišnje redovno održavanje, rehabilitaciju i urgentno održavanja, na celoj teritoriji grada i naseljenih mesta, zaštitu i garantovanje za kvalitet izvršenih radova i pruženih usluga.
Apotekarska delatnost koju obavlja Apoteka Kruševac smatra se delatnošću od opšteg interesa. Zakonom o zdravstvenoj zaštiti utvrđeno je da društvena briga za zdravlje na nivou grada obuhvata mere za obezbeđivanje i sprovođenje zdravstvene zaštite od interesa za građane na teritoriji Rasinskog okruga, a kao jedna od mera predviđeno je stvaranje uslova za adekvatno korišćenje primarne zdravstvene zaštite na teritoriji Rasinskog okruga tako da obezbedi snabdevenost.
Kroz organizaciju obavljanja gradsko-prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Prokuplja potrebno je obezbediti, prvenstveno, adekvatan prevoz učenika i studenata do školskih ustanova, kao i radnika do radnih mesta, ali i penzionera i drugih kategorija građana Prokuplja, a koji iskazuju zahteve za korišćenjem usluga prevoza putnika za dolazak do ciljnih destinacija.
Javna rasveta u celini predstavlja tipičan primer takozvane zajedničke komunalne potrošnje koja služi svim građanima. Troškovi električne energije, troškovi distributivnog sistema i održavanja javne rasvete finansiraju se iz opštinskog budzeta.Utrošena sredstva za ove namene, kao i najavljeno poskupljenje električne energije sasvim opravdano visoko rangiraju projekat rekonstrukcije javne rasvete na listi projekata od opšteg značaja za opštinu Priboj.
Javno osvetljenje predstavlja tipičan primer tzv. zajedničke komunalne potrošnje koja služi svim stanovnicima grada Sremska Mitrovica, i njegovu potrošnju nije moguće direktno obračunati i tačno naplatiti krajnjem korisniku kao što je to slučaj kod individualne komunalne potrošnje.
Sistem javnog osvetljenja na teritoriji grada Niša je u određenoj meri neefikasan i zastareo. Ovakav sistem ne obezbeđuje dovoljno kvalitetno osvetljenje i bezbedno i zdravo za čoveka i njegovu okolinu, a pored toga postoje značajni troškovi za utrošenu električnu energiju i održavanje. Pored toga, funkcija sistema je donekle narušena neodgovarajućim održavanjem.
Javno osvetljenje obuhvata osvetljavanje puteva, ulica, trgova, mostova, pešačkih prelaza i stepeništa, pešačkih površina pored stambenih i drugih objekata, parkova, spomen parkova, površina u stambenim naseljima i blokovima, groblja, spomen groblja i drugih javnih površina. Imajući u vidu da je trenutno stanje sistema javnog osvetljenja nedovoljno efikasno, te da je očekivano i poskupljenje električne energije i povećanje troškova distributivnog sistema, opravdano se nameće visoko rangiranje problema javnog osvetljenja na listi projekata od opšteg značaja za stanovnike područja na kojem je planirana implementacija ovog projekta.
Predmet koncesije je poveravanje obavljanja komunalne delatnosti gradskog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji opštine Prijepolje. Gradski i prigradski prevoz putnika je linijski prevoz unutar naseljenih mesta ili između naseljenih mesta na teritoriji opštine. Linijski prevoz je javni prevoz koji se obavlja na određenoj liniji, određenom učestalošću, pri čemu se putnici ukrcavaju i iskrcavaju na unapred određenim autobuskim stanicama ili autobuskim stajalištima.
Nedvosmisleno je da je izgradnja, rekonstrukcija, održavanje i omogućavanje dostupnosti putne mreže neophodna, pa je to moguće ostvariti kroz projekat javno-privatnog partnerstva. Kroz ovaj model, javnom partneru se nudi finansijsko i tehničko rešenje, kojim se ostvaruje budzetska ušteda i efikasnije korišćenje javnih usluga i preuzima rizik dostupnosti putne mreže. Na ovaj način, privatni partner ulaganjem u navedeni projekat izgradnje, dogradnje i rekonstrukcije utiče na poboljšanje putne infrastrukture, obezbeđuje njenu visoku dostupnost i obezbeđuje bolji putnički promet.
Osnovni elementi koncepta javno-privatnog partnerstva su jasna alokacija odgovornosti, podela rizika i rok trajanja partnerstva. Podela rizika omogućava da svaki od partnera preuzme rizik kojim može da upravlja na najadekvatniji način, čime se postiže veća efikasnost ovakvih projekata. Koncept javno-privatnog partnerstva u primeru zamene postojećih svetiljki javne rasvete štedljivim LED svetiljkama omogućuje gradu Kikindi, kao javnom partneru, određeno smanjenje troškova, a istovremeno omogućava da koristi upravljačke, tehničke, finansijske i inovativne sposobnosti privatnog partnera.